Billboardy z wiceministrem zalały Opolszczyznę

Billboardy z wiceministrem zalały Opolszczyznę: Ociepa się tłumaczy

Opolszczyzna jest od kilku dni pełna billboardów z wizerunkiem obecnego wiceministra. Na tle pejzaży regionu, widnieje portret urzędnika z uśmiechem od ucha do ucha. Czy jest to początek kampanii wyborczej, czy może próba zwiększenia rozpoznawalności wiceministra wśród mieszkańców regionu?

W obliczu rosnących pytań i spekulacji, wiceminister zdecydował się na wyjaśnienia. „Nie jest to żadna kampania wyborcza” – zapewnia. Ten plakat to jest baner zapowiadający konferencję „Silny region. Bezpieczna Polska” – tłumaczył wiceminister.

Jednak nie wszyscy mieszkańcy są przekonani do tego argumentu. Krytycy twierdzą, że billboardy są wykorzystywane do promocji osobistej wiceministra, a nie do informowania o konferencji.  Twierdzą, że jest to próba wykorzystania środków publicznych do promocji własnego wizerunku.

O bannerach z wizerunkiem wiceministra już w maju informowała lokalna „Gazeta Wyborcza”. Opolski ratusz przekazał z kolei, że otrzymał informację o tym, że dwa plakaty zostały rozwieszone w miejscu, w którym zabrania tego uchwała krajobrazowa. Wszczęto w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.

– Po jego zakończeniu osoba odpowiedzialna za powieszenie plakatu będzie musiała go usunąć, czyli dostosować się do przepisów uchwały krajobrazowej. To się tyczy wszystkich plakatów/billboardów wiszących niezgodnie z uchwałą – informował wówczas rzecznik prasowy opolskiego ratusza.

Pomimo kontrowersji, wiceminister wydaje się niezrażony krytyką. Czy billboardy są zatem formą transparentności, czy raczej kampanii autopromocyjnej? Na to pytanie możemy sami łatwo sobie odpowiedzieć.

FOT: Newspix.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *